Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Bögarnas fel

/ #40830 Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

13.08.2014 12:55

#40822: - Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

Kirkkoon liittymisten, tai siitä eroamisten ei kuitenkaan pitäisi kuulua ,eikä liittyä  tähän tasa-arvoisen avioliiton asiaan ja siitä äänestämiseen mitenkään.

Eli voi kuulua kirkkoon ja kannattaa tasa-arvoista avioliittoa eikä ole mitenkään sanottua,etteikö sen vastustajissa voisi olla myös vaikka ateisteja.

Taikka sitten niitä joiden vastustaminen ei niinkään perustu kirkon, tai uskonnon oppeihin-eikä myöskään ateismiin ,uskonnottomuuteen tai mihinkään muuhun kuin yksinkertaisesti vain  omaan homofobiaan ja irrationaaliseen ,sokeaan, kuuroon, keskustelukyvyttömään &-haluttomaan homovihaan.

Heidän mielestään homoilla ei saisi olla minkäänlaisia oikeuksia ja kaikki nykyisetkin olisi otettava pois (jos siis he saisivat asioista päättää). Onneksi kuitenkaan eivät saa,eikä heistä yleensä ole päättämään mistään muustakaan-hyvä jos omista, oman elämänsä asioistakaan.

Heistä eri ole muuhun kuin spämmäämään täällä loputtomiin  samoja tekstejään,jotka nekään eivät ole edes heidän kirjoittamiaan. He osaavat ainoastaan laittaa niihin tökeröt ja selvästi muun tekstin kielellisestä tasosta erottuvat otsikot.

Käytännössä ne otsikot näkee ja osaa erottaa kuka tahansa jonkun muun kirjoittamiksi  kuin kirjoituksen alkuperäisen laatijan.

Heidän mielipiteitään ja perustelujaan( pyrkimyksissään muiden kansalaisten elämän rajoittamiseksi) ei tulla kuuntelemaan missään. Heidän kykynsä tajuta sitä,etteivät asiat parlamentarismissa yksinkertaisesti ollenkaan  toimi näin on mitä puutteellisin.

Parlamentaristisessa , demokraattisessa päätöksenteossa asioita voidaan toki vastustaa,mutta vastustuksen on oltava perusteltua ja on selvästi ja yksiselitteisesti kyettävä osoittamaan se, millä tavalla (hyvin tarkasti eriteltynä) asia omaa intressiryhmää haittaa.

Mitkään täällä nähdyt  haukkumiset ,moittimiset, "viemärijutut" yms. täällä nähdyt eivät ole sellaisia perusteita,eikä niitä mikään taho voi perusteeksi noteerata muusta kuin niiden kirjoittajien Eli siis kopsaajien ja spämmääjien ) omista pakkomielteistä ym. mielenvikaisuudesta vaatimuksissaan saada parlamentaariselta, edustukselliselta demokratialta oikeus itselle hallita jotain toista kansalaisryhmää ja oikeutta rajoittaa ja torjua heidän vaatimuksiaan.

Mikä sitäpaitsi voisi ollakaan tuo heidän OMA"ryhmänsä" ? ´Homofobinen kansalaisjärjestö?´ , `Homojen oikeuksia vastaan ry. ´ vai mikä ?Ja jos nuo oikeudet tuolle ryhmälle annettaisiinkin ,niin mitä he niillä tekisivät ?

Eihän sellaista laillista ryhmää yksnkertaisesti voi maassamme edes  olla. On  vain pieni,mutta sitäkin näkyvämpi joukko häiriintyneitä,henkisesti epätasapainoisia yksilöitä ,jotka täällä(homot syntipukkeinaan) purkavat omaa yksityistä pahaa oloaan  .Sen minkä VIELÄ voivat.

Loppu noille purkauksille ja koko tälle adressille alkaa nimittäin  jo kuitenkin häämöttää....