ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

SW

/ #634 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

27.08.2011 09:48

#629: Yisrael 4ever - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

Eikö ollutkin lämminhenkinen? Oli! Myös minun mielestäni. Juuri sellaista tekstiä jota voi odottaa hyvältä ihmiseltä, ja varsinkin sellaiselta joka on ns uskova. Joka myös uskaltaa kirjoittaa edes 'pienestä' israelilaisia sotilaita koskevasta ongelmasta.

Aivan toista maata on se hänen solvaajansa, joka ei tätä hyväksynyt, eikä ole pätkääkään sisäistänyt oman pyhän kirjansa ja uskonoppinsa sanomaa, vaan käyttää raamattua etupäässä lyömäaseena! (Ja joka syytti meitä yhdeksi ja samaksi kirjoittajaksi! Eikä hänellä tietenkään ole vieläkään munaa myöntää erehdystään, munaton kun onkin. Nainen, saanen arvata. :-)

Dorritille sanoisin, että ehdin lukea hänen eilisen viestinsä, jonka hän valitettavasti on mennyt jo poistamaan. Ensiksi haluan sanoa, että en missään nimessä halunnut pahoittaa mieltäsi, vaikka niin näyttää tapahtuneen. Toiseksi pidin kirjoitustasi tahattomasti lausuttuna kohteliaisuuutena, kun ratkesit syyttämään minua 'aina oikeassa olevaksi'. :-)

Sitten seurasi muutama minun logiikkaani sopimaton päätelmä. Minun ei siitä syystä muka olisi soveliasta keskustella täällä lainkaan. Minun mielestäni voi (ellei suorastaan pidä) keskustella juuri siellä missä voi olla 'aina oikeassa'! Eli jos on aina (tai useimmiten) väärässä, olisi syytä harkita onko syytä keskustella yhtään missään! (Tämä solvaajallesi onkeen otettavaksi...)

Olisin kyllä mielummin halunnut kuulla mielipiteesi ja vastaväitteesi itse kirjoitukseeni, mutta tietysti 'aina oikeassa olevaksi' haukkuminen kertoo jotakin... Ainakin järkevien vasta-argumenttien puutteesta.