SRAL Vuosikokousaloite

Rauno Markkanen
Adressin tekijä

/ #148 Seinäjoen kokous lähestyy................

18.11.2008 18:10

Minua vuosikokousaloitteen tekijänä ihmetyttää suuresti nämä kirjoitukset tällä aloitteeni keskustelupalstalla. Kukaan ei ole huolestunut siitä jos kokouksen osanottajista enemmistö on asiosta samaa mieltä kuin minä:
1. Hallituksen jäsenet velvoitetaan korvaamaan aiheuttamansa taloudellinen vahinko
2. Valitus hovioikeudesta vedetään pois.
3. Hallitus ja puheenjohtaja joutuvat eroamaan.

Tekeekö viha todellakin näin sokeaksi. Kaikki energia on käytetty vain erotetun jäsenen mollaamiseen ja lähes kahdenkymmenen vuoden tapahtumat kaivettu esille.
Minun tietääkseni JJ haluaa vain jäsenyytensä takaisin, joka häneltä on laittomasti viety, sekä asianajajan kulut hävinneen osapuolen maksettavaksi, niinkuin käräjäoikeus on tuominnut ne SRAL:n maksettavaksi. En ole kuullut hänen vaatineen mitään muuta.

Vuosikokousaloitteen on allekirjoittanut 162 henkilöä, jotka ovat kanssani samaa mieltä tästä erottamisprosessista ja olen saanut useita kymmeniä yhteydenottoja aloitteen johdosta radioamatööreiltä jotka tukevat aloitetta.

Olisi nyt kun aikaa vuosikokoukseen on vajaa neljä vuorokautta jo miettiä mahdollista tulevaisuutta eikä vain jatkaa menneisyyden pohjatonta kuilua kaivaen.

Seppo, OH1VR ja Jari, OH2BU ovat esittäneet konkreettisia ratkaisumalleja, mutta nämä rakentavat ehdotukset ovat jääneet kuin tulvavyöryn alle.
Toistan vielä kysymyksen:
"Tekeekö viha todellakin näin sokeaksi?"

P.S. Mikäli opetusministeriö vetää avustuksensa 50 000 € /vuosi pois on käräjöinnistä syntynyt vahinko jo megaluokkaa.

Hyvää loppuviikkoa kaikille tasapuolisesti

Rane, OH6RV