Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #38636 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R Onko sanoilla hutaisu

13.07.2014 18:22

#38635: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R Onko sanoilla hutaisu ja k

katselin vielä sivua,  ja löysin:

Pidämme myös löydetyille dinosaurusten luille mitattuja ikiä virheellisinä,
koska näiden ikien mittaamiseen käytetyt menetelmät ovat epäluotettavia.3
Esimerkiksi tuoreessa tutkimuksessa on dinosaurusten luita ajoitettu 14
C-menetelmällä 22 000 - 39 000 vuoden ikäisiksi, mikä on lähestulkoon se,
mitä kreationistit ovat ennustaneetkin4. Jos dinosaurukset olisivat miljoonia
vuosia vanhoja, ei niiden luissa pitäisi olla ainuttakaan 14C-atomia jäljellä.

Tutkimusryhmä esitteli tuloksensa Asia Oceania Geosciences Societyn ja American Geophysical Unionin yhteistapaamisessa. Löytönsä he olivat tutkineet huolella myös sen varalta, että nykyisin ilmakehässä oleva 14C-isotooppi olisi saastuttanut näytteet. Munichin teknisestä yliopistosta fysiikan tohtoriksi väitellyt Thomas Seiler johti tutkimusryhmän esitystä, joka on nähtävissä Youtube-palvelusta.5

Esityksen tiivistelmä poistettiin kuitenkin tapahtuman internetsivuilta6, koska kaksi tapahtuman puheenjohtajaa ei hyväksynyt esitettyjä tuloksia. Lähdeartikkelissa7 on kuitenkin esitelty kuvaruutukaappaukset8, joissa tiivistelmä näkyy. Niitä voi verrata sivuston nykyiseen sisältöön6.

Tämänkaltainen sensuuri omalta osaltaan osoittaa tieteen avoimuuden olevan suhteellinen käsite joka on riippuvainen sitä suorittavien henkilöiden omaksumista maailmankuvista ja niiden pohjalta tehdyistä inhimmillisistä päätöksistä, joilla ei ole aina mitään tekemistä kokeellisen tieteen kanssa. Tässä näkyykin paradigman9 voima.