Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #38632 Re: Re: pysykää kaukana homoudesta.

13.07.2014 16:41

#38630: - Re: pysykää kaukana homoudesta.

Jotain niin suloista on tuossa kristillisten kesäjuhlien juhlatunnelmassa ollut aivan Sanansaattajien juhlista alkukesältä alkaen  näihin Vapaakirkon juhliin asti.  Sellainen keidaspaikka  vaeltajille,  "kurjille" -käyttääkseni Psalmin sanaa.
Siunausta on toivotettu yli herätysliikerajojen.

Yhden olen huomannut,  tämän maailmanajan arviointi ei saisi syrjäyttää sanaa Kristuksesta.  Se tapahtuu niin helposti,  se on meille luontaista.
Mutta rakkauden sana, joka tuo Jeesuksen tähän näin - se on totisesti harvinaista herkkua.  Sain kokea sitä hyvin vaatimattomissa Vapaakirkon juhlissa. Kyseinen  puhuja usein lähtee,  lähes aina vanhantestamentin henkilöhistoriasta,  - saa sen elämään,  ja kohta hän on Kristuksessa!

Ja silloin venyy ja paukkuu!  Tulee eläväksi,, lähes nähtäväksi,  tuo suvereeni sanankäyttäjä. Että lähes voisi tavoitella sitä viitan helmaa ja tupsua.  Oi Jeesus rakas!  Sinä olet se ainut,  joka voi täyttää sen janon joka ihmisessä on suurempansa puoleen.  Täytä!

Oi Pyydän Isä,  että sulkisit ne Syyrian pakolaisparat omaan hyvyytesi ihmeelliseen suojaan tämän tuskallisen tien varrella aikana,  jota he joutuvat kulkemaan.   Muistan sitäkin vanhempaa naisihmistä,  joka paksu takki päällään istui jossain toreilla ja turuilla sydän turtana kivusta,  omaiset olivat pommituksessa hävinneet taivaan tuuliin.  Ei jäänyt edes ruumiita.

Jeesus,  sinä voit siihenkin hätään tulla. Siunaa vain hiljaa! Anna laupiaita ihmisiä,  jotka osoittavat heille sinun rakkauttasi ja hyvyyttäsi.   Muista myös  Gazan kurjia,  varjele,  että kaikki pääsisivät  poistumaan Etelä Gazasta.

(Olen itse kokenut joskus kuinka tuska sulaa kun Jeesus kohtaa.  (Useinkin aikanaan) Se on ihmeellinen tunne.)