Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #38621 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R Onko sanoilla hutaisu ja kyhäelmä mielestäsi eroa

13.07.2014 13:21

#38588: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R Onko sanoilla hutaisu ja kyhäelmä mielestäsi eroa

"...eikä hänen tarvitse olettaa löytyvän joitakin eroja hetero- ja homoparien kasvatustuloksien välillä,  erot ovat niin selkeät ja suuret. "

No ne erot eivät tutkimusten mukaan ole kovinkaan suuret ja eri tutkimukset antavat niistä ristiriitaisia tuloksia. Tutkimukset esimerkiksi vanhempien koulutustason tai sosiaalisen luokan vaikutuksista lasten selvitymiseen ovat paljon selkeämpiä ja yksikäsitteisempiä. Oletko siis kieltämässä avioliittoa myös työttömiltä, peruskoulun kesken jättäneiltä, päihderiippuvilta....?

Kaiken lisäksi herra Puolimatkan piti selvittää, mikä olisi tutkimustiedon perusteella tasa-arvoisen avioliiton vaikutus lapsiin nykytilanteeseen nähden, jossa lapsia jo asuu sateenkaariperheissä. Tällaista tutkimustietoa tuskin on kovin paljon edes saatavilla, mutta en uskoisi lasten todellisten huoltajien elämän pysyvyyteen kannustavan lainsäädännön heikentävän lasten asemaa millään tavoin.