Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #38491 Re: Re: Re: Re: Re:

12.07.2014 08:27

#38473: - Re: Re: Re: Re:

"Koska yhden miehen ja yhden naisen väliset, uskolliset ja pitkäkestoiset parisuhteet joukkona, säännönmukaisesti ja luonnostaan (”as a group, as a rule and by nature”)tuottavat seuraavan täyspäisen sukupolven, yhteiskunnat ovat kaikkina aikoina pyrkineet kannustamaan jäseniään sitoutumaan tämänkaltaisiin parisuhteisiinerilaisin lainsäädännöllisin keinoin."

"Jos miehet ja naiset eivät hanki keskenään jälkeläisiä, yhteiskunta tuhoutuu yhdessä sukupolvessa."

Tarkoitat siis, että homojen avioliitto-oikeus aiheuttaa sen, että ihmiset lakkaavat tekemästä lapsia...? Did I miss something...?

"Jos miehet ja naiset hankkivat keskenään jälkeläisiä, mutta eivät sitoudukasvattamaan näitä vaan loikkivat vuoteesta vuoteeseen miten sattuu, lasten ja nuorten pahoinvointi aiheuttaa valtavia yhteiskunnallisia ongelmia ja myös kustannuksia."

Sinulla on varmaan todistusaineistoa siitä, että huoltajiksi määritellyt homovanhemmat ovat herkempiä hylkäämään lapsensa kuin heterovanhemmat...?