Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #36168 Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa

14.06.2014 09:58

#36152: - Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa

Tiedoksesi, että Yhdysvaltain hallinto tukee nykyään hyvin avokätisesti kansainvälisiä sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen järjestöjä ja on näkyvästi esimerkiksi Pride-liikkeessä mukana. Motiivit liittyvät ihmisoikeusasioihin ja toki niissä on mukana suurvaltapolitiikkaa, kuten Venäjän homopolitiikassakin vastapoolina. Kuvassa Yhdysvaltain Suomen suurlähettiläs Helsinki Pride-kulkueessa.

Tämä siis tarkoittaa myös sitä, että siellä on osattu erottaa kaksi ilmiötä homoseksuaalisuus ja pedofilia toisistaan. Aiemminhan pedofiilijärjestöjen mukana olo ILGA:ssa aiheutti USA:n vastustuksen järjestön avustamiselle ja statuksen tunnustamiselle.

Apropo:

Heteropedofiilit toteavat säännönmukaisesti, että heidän seksuaalisuutensa on normaalia ja rakkaudellista eikä eroa mitenkään muista heteroista. Pitäisikä siis kaikkia heteroita pitää pedofiileinä tai olettaa, että heteroseksuaalisuus on portti pedofiliaan....?