Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #36161 Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa

14.06.2014 07:22

#36152: - Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa

Jättipä tuo Puonti kristiillisen rehellisyyden nimissä mainitsematta, että ILGA on erottanut siihen 1985 liittyneen NAMBLA:n ja pari muuta vastaavaa järjestöä saman tien vuonna 1994. Tai jos mainitsi, ei se ainakaan tuossa tekstin näkyvässä osassa ilmene.

Se on totta, että pedofiilit ja pedofiilijärjestöt ovat Amerikassa useasti yrittäneet päästä homojärjestöjen peesiin. Siitä ei kuitenkaan voi johtaa, että homoseksuaalisuudella ja pedofilialla olisi olennaista yhteyttä toisiinsa. Pedofiili voi olla fiksoitunut poikiin tai tyttöihin tai molemmat käyvät. Pedofilialla on myös mitä ilmeisimmin selkeä yhteys lapsuuden traumaattisiin kokemuksiin, mikä puuttuu homoseksuaalisuudelta.

Ja jos lähdetään ylipäätään miettimään, missä ihimisryhmissä lasten hyväksikäyttö on yleisintä, niin eiköhän sieltä nouse huomattavasti voimakkaasti katoliset papit ja ahtaiden uskonnollisten lahkojen setämiehet ja heidän "okkultistiset" toimensa.

Tuskin maltan odottaa tuon Ossi Eemeli Seppäsen "tutkimuksen" julkaisua, äijähän on ihan ulapalla homoseksuaalisuuden synnystä puhuessaan.