Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #35877 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristityt Massachussettsin mallin uhreina my

10.06.2014 08:32

#35875: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristityt Massachussettsin mallin uhreina myös S

Nämä eivät välttämättä ole toisiaan poissulkevia asioita,  jos mennään perimmäisiin asioiden alkujuuriin.  
Ihmisessä oleva kaikkinainen keskeneräisyys turmeluksenalaisuus on se ensin silmäännäkyvä,  ja  käytännön elämässä vaikuttava  todellisuus,  jonka takana syvempi perustodellisuus,  josta R:ttu ajoittain käyttää sanaa valtakunta,  liittyen  ihmisen olemuksen ytimessä valtaapitävään  herruuteen. Sitä ei tunnista noin vain.
David Pawsonn aina silloin tällöin mainitsee, kuinka häntä ärsyttää hengell.todistus jossa kehutaan vain,  kuinka hyvin kaikki lähti menemään,  kun tulin uskoon.
Hänelle se päivä oli  toisenlainen,  silloin vastukset alkoivat.
Jokainen on saanut sen  kokea,  toisaalta  sitä ajatteele entistä elämäänsä,  miten tuulten vietävänä ja alttiina on ollut,  kun ei ole ollut Jumalan yhteydessä.  Myös alttiina todelliselle pahalle,  jonka vasta nyt tunnistaa.

Olen itse monta kertaa pelastunut kuolemasta,  mutta suurinta on se,  että kun käärme on todella astunut henkilökohtaisen elämäni reunalle,  Jumala ei ole ollut hiljaa,  vaan kiinteämmän Jumalasuhteen aikana Hän on kantanut vastuun siitä,  että niljake on tullut näkyviin,  ja olen voinut lopulta osoittaa sille ulko-ovea.