Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Tämän näen oikeaksi

/ #35707 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mielipiteeni asiaan.

06.06.2014 18:56

#35704: "Pikku-Hukka" - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onko avioliittolain muuttamiseen aihetta?

Anteeksi vain, valitettavasti tuohon asiaan tuli sitä "järkeä" niin paljon, että lopputulos on sen seurauksena täysin väärä. Oikeasti pahoittelen, että joudun teille (mukana agnostikkoja yms.) painottamaan Raamatun tärkeyttä täällä maanpäällä ja vielä kuoleman jälkeen. En tätä haluaisi teille tähdentää, mutten muutakaan voi.

Raamatussa kerrotaan hyvin selkeästi laittomuuden kasvamisesta. Siitä miten väärä muutetaan oikeaksi ja oikea vääräksi. Juuri sitä on tehty jo vuosikymmenet ympärillämmekin. Lainsäädännön muuttuessa vähitellen keskitytään ja annetaan painoarvoa esim. tasa-arvolaille ja vastaavasti muiden painoarvoa on vähintäänkin vähennetty. Tietyt tahot näkevät oikeaksi kaiken säätämisen, mutta osuvat valitettavasti pahasti harhaan. Päälle päin näyttäisikin oikeilta toimenpiteiltä, mutta ei sitten kuitenkaan loppujen lopuksi sitä olekaan.

Jeesus sanoo, että Hän on tie, t o t u u s ja elämä. Nämä uskon asiat valitettavasti koskevat kaikkia ihmisiä, kukaan ei voi uskoa toisen puolesta. Suhtautumisen voi tietysti ihan itse kukin päättää, uskooko vaiko eikö. Oma henkilökohtainen kantani on se, että kolmiyhteinen Jumala ei häviä olemattomiin sen takia, että joku ei halua uskoa. Vakaumuksellisiin valintoihin ei syrjimistermien pitäisi osua, tietystihän kaikki lait voidaan muuttaa täysin ateistisiksi ja ajatella, ettei Jumalaa ole. Se ei ole kuitenkaan totta.

Nyt on vallalla uudet ajattelut, että kaikki pitää hyväksyä, kaikki on oikein. Kuitenkin, Jumalaa tulisi rakastaa kaikesta mielestäsi yms., mutta meille on tullut epäjumalaksi tuo suvaitsevaisuus. Kehityskulku on ollut nopeaa ja yllättävän huonoon suuntaan. Anteeksi saarnaaminen. Selvyyden vuoksi kirjoitan vielä, että en pidä uskovaa parempana ihmisenä, kaikki ollaan yhtä hyviä tai huonoja. Meillä ihmisillä ei ole nokan kopauttamista siihen tuomitsemisasiaan, se on täysin Jumalan asialistalla eikä Hän ota tietääkseni vastaan meidän esityslistojamme siihen asiaan. Mutta evankeliumin eli ilosanoman viemisen muillekin ihmisille Raamatun mukaan voi tehdä, oli sitten palsta kun palsta, esimerkiksi ateisti voi tietysti valita ateismin niin halutessaan jatkossakin, ei sitä kukaan estä.

Hyvää kesää sinulle! Raamatun lukeminen on vapaaehtoista.