Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Sixpack

/ #35626 Mikähän sinullakin on kaukana?

05.06.2014 09:31

#35625: homous kuvottaa ja oksennuttaa - positiivisuus kaukana

Jos  kerran  olet jo avioliitossa,niin eihän siihen silloin mitään muuta liittoa voi enää liittääkään-selvähän se..

.Homoudesta ja homoista sinulla ei ole muuta käsitystä kuin oma likainen mielikuvituksesi joka virtaa kuin viemärinjuoksu ja sen  virtauksen ohjaat itse aina siihen suuntaan missä vain kuulet, tai näetkin sanan´homo´....

Itse asiasiassa tämänkin "kuvottavan" palstan sinä olisit voinut nytkin aivan hyvin välttää,eikä siis ´kuvotuksellesi´ olisi tänäkään kauniina päivänä tullut mitään tuollaista kuvaamaasi aihetta! Itsehän tänne hakeuduit hakemalla.

Olisikohan niin ,että tuo oksentamisen tarpeesi on lähtöisin ihan vaan eilisillan liiallisesta nautiskelusta,mikä saattaa tarkoittaa sinun kohdallasi vain  pelkkää mukin tai pullon tyhjentelyä ja korkkaamisia,eikä mitään sen kummempaa...

Oletko sitten muuten itse jonkun mainitsemasi ´positiivisen kuvan kaltainen´heteroseksuaalisessa mielessä ?

Kesäloma tai vapaapäivä on ilmeisesti sinullakin, kun kerran tänne joudat kirjoittelemaan. Miksi et sitten  ole esim. jossain uimarannalla iskemässä itsellesi jotain kauniita nuoria naisia vaikkapa urheiluautoosi kierrokselle ? Vaikkapa jäätelöpuikkoa kanssasi nauttimaan ja siitä sitten pikkuhiljaa vähän muustakin mukavasta...Eipä tarvitsisi siinä sinun kuvotuksestasi kärsiä eikä oksennustasi pidätellä !

Mieheksi sinut on helppo tekstistäsi päätellä siitä ,että KUKAAN mieleltään  terve nainen ei tuollaisia ilmaisuja joita sinä käytit tänne tekstinä suoltaisi..

.Ryhdy siis rohkeasti vaan naisten kiihkeästi kaipaamaksi ´rantaleijonaksi´...

...tai hakeudu sitten vain  kuvotuksinesi lääkärin vastaanotolle ( pahalaatuinen paksusuolenkasvainkin saattaa olla kyseessä-juuri se antaa tuollaista kuvotusta heijastusoireenaan )