Kannabis lailliseksi

Simo Viitalo
Anjalankoski

/ #847 Ari Heinoselle.

24.09.2008 15:06

Kuten olen jo aiemminkin täällä esittänyt, ei ole kyse päihderepertuaarin lisäämisestä. Hamppu on täällä jo nyt ja tulee aina olemaan, oli se laillista tai ei. Nyt on kyse haittojen minimoimisesta ja kontrollista.

Ja itse en todellakaan ihannoi itsetuhoa vaikka olenkin hampun laillistamisen kannalla. Asialla ei ole mitään tekemistä itsetuhon kanssa, tässä vaan yritetään mennä kohti järkevämpää päihdepolitiikkaa jossa kyettäisiin minimoimaan vahingot nykyisestä.

En nyt taas jaksa aloittaa sitä "Hollannissa sitä ja tätä läpä lää" juttua, koska olen niin monet kerrat Teille vastustajille niistä asioista täällä kertonut kuten on moni muukin. Suosittelen nyt vaan Teitä ottamaan selvää siitä, miten Hollannissa asiat ovat oikeasti muuttuneet Hampun hyväksymisen myötä. Hollanti ei todellakaan ole mikään Euroopan "rappiomaa" jossa rikos kukoistaisi ja työttömyysluvut hipoisi taivasta koska "laiskat, aivonsa pilalle polttaneet pilviveikot" eivät jaksa / pysty tehdä töitä. Ehei, itseasiassa Hollannissa on EU:n alhaisin työttömyysprosentti.