Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Signal

/ #33811 Re: Re: Median sopulilauma pelkää...

12.04.2014 16:03

#33793: - Re: Median sopulilauma pelkää...

Tuo on täysin sinun omaa tulkintaasi, Jumalan Sanan vääristelyä/ ns.toista "evankeliumia." Jeesuksen kaksoiskäsky menee näin:

KÄSKY #1          Mark.12:29 Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa; 30 ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi'. (5Moos. 6:5 Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.)

rakastaa Herraa kaikesta sydämestä = uskoa ja toimia Hänen Sanansa mukaisesti.

1.Joh.5:2-3 "5:2 Siitä me tiedämme, että rakastamme Jumalan lapsia, kun rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjänsä3 Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;

KÄSKY #2          "Mark.12:31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."

Joh.14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. 7 Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni..."