Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #33335 Re:

03.04.2014 16:15

#33334: -

"Olen nähnyt näyssäni asioita jotka saavat minut pelkäämään lastemme tulevaisuuden puolesta. Puhun rajuista kuljeskelevista homoseksuaalijoukoista, jotka yleisesti hyökkäävät viattomien ihmisten kimppuun puistoissa, kaduilla ja syrjäisissä paikoissa. "

Sovitaanko, että minäkään en levittele seksifantasioitani näillä sivuilla, jos näitä uskisfantasioitakaan ei täällä leviteltäisi. Ne sisältävät törkeitä herjauksia, jotka kohdistuvat ihmisryhmään ja ovat luokiteltavissa vihapuheeksi.

"Tämä sodomalainen roskaväki hyökkää varmasti ja vaikka ei heidän tekojaan julkaista sellaisenaan, lakia täytäntöönpanevat viranomaiset tietävät täysin mitä tapahtuu."

Tämähän profetia on toteutunut jo usein: Esimerkiksi USA:n tiedustelujoukot ovat harrastaneet vankien seksuaalista alistamista kymmeniä vuosia. Huomauttaisin myös tässä, että rinnastuksesi sodomalaisiinkin täsmää: Molemmissa on kyseessä HETEROmiesten kyseenalainen hauskanpito.

"Pieni homojengi murhasi 27 poikaa Teksasin Houstonissa. "

Googlaamalla löysin yhden Texasilaisen pedofiilisarjamurhaajan 27 uhreineen. Sen lisäksi löysin erittäin lukuisan joukon viharikoksina murhattuja homoja ja lesboja samasta osavaltiosta. Homojen syyttäminen ryhmänä pedofiilien rikoksista on niinikään vihapuhetta, jonkalainen on kielletty Suomen rikoslaissa.

Ilmoitus kirjoituksestasi on tehty ylläpitoon. Seuraavasta se tehdään nettipoliisille.