Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #33334

03.04.2014 15:51

David Wilkersonin näkykirjasta v.1973: Sodoman synti toistuu jälleen meidän sukupolvemme aikana. Kaikista synneistä joihin Sodoma oli syyllistynyt, hirvittävimpiä olivat raivoavien homoseksuaalisten roskajoukkojen hyökkäykset viattomien ihmisten kimppuun

Raamattu sanoo: Niin kuin oli Lootin päivinä, niin on myös Ihmisen Pojan tulemuksen päivinä. Olen nähnyt näyssäni asioita jotka saavat minut pelkäämään lastemme tulevaisuuden puolesta. Puhun rajuista kuljeskelevista homoseksuaalijoukoista, jotka yleisesti hyökkäävät viattomien ihmisten kimppuun puistoissa, kaduilla ja syrjäisissä paikoissa. Tämä sodomalainen roskaväki hyökkää varmasti ja vaikka ei heidän tekojaan julkaista sellaisenaan, lakia täytäntöönpanevat viranomaiset tietävät täysin mitä tapahtuu.

Homoepidemia: On olemassa kaksi voimaa jotka estävät homoseksuaaleja antautumasta täydellisesti syntiinsä. Yhteiskunta ei hyväksy heitä ja kirkko vastustaa heitä opetuksellaan. Mutta nämä esteet häviävät kun yhteiskunta ei enää vastusta heidän syntiään eikä pidä sitä epänormaalina vaan rohkaisee heitä siinä ja kun kirkko ei enää saarnaa heidän synnistään vaan tukee heitä. Tulvaportit ovat auki ja homoseksuaaleja rohkaistaan jatkamaan synnissään. Näyssäni olen nähnyt että nämä kaksi estettä pyyhitään pois tieltä ja kun ne otetaan pois seuraa kaaos.

Usko minua ei ole kovinkaan kaukana se aika jolloin saat lukea lehdestä miten villit homojoukot ovat hyökänneet viattomien lasten kimppuun puistoissa ja kaupunkien kaduilla. Joukkoraiskaukset tulevat niin kuin on ennustettu evankeliumeissa. Näen niiden tulevan meidän sukupolvemme aikana.

Pieni homojengi murhasi 27 poikaa Teksasin Houstonissa. Tämä likainen uutisselostus on alkua monien muiden samankaltaisten traagisten tapahtumien puhkeamiselle. Voit odottaa useita homoskandaaleja erittäin arvovaltaisissa paikoissa. Homoseksuaalien yhteisöstä tulee niin sotaisa ja röyhkeä että he hyvin pian pöyhkeilevät synnillään tv-ohjelmissa. Näen hyvin selvästi joukkohomoseksualismin ja poikkeavien seksuaalirikosten tulevan yhä tavallisemmiksi ja paheellisemmiksi… Näin siis pastori David Wilkerson jo v.1973

Sanoohan psalminkirjoittaja:” Missä ilmoitus puuttuu siellä kansa käy kurittomaksi”