Kannabis lailliseksi

Ham Puusi
Hamppukaupunki

/ #813 Ja tul sit mieleen

31.08.2008 23:50

A.S.? ensinäkin, miksi et käytä omaa nimeäsi? Varmaan siksi, että tiedät jo valmiiksi, että teet itsesi naurunalaiseksi kirjoittaessasi tänne. Miksi minä en käytä omaa nimeäni?. senkin varmaan jo tiedät, näillä palstoilla jos kertoilee poltelleensa/kasvatelleensa omilla nimillään + paikkakunta, niin saattaa sinitakkiset olla kohta oven takana, liekö turhaa kuumottelua?:D:D..Mut kuiteski. Tiedän että se päihdetön maa on se unelmamaa, mutta kuten varmaan tiedät, se on vain unelma. Mikään kieltolaki ei ole kertaakaan toiminut, joten päihdekäyttö ei maailmasta koskaan lopu, usko se! Ja tietysti kunnioitan sitä ettet käytä mitään päihdettä, mutta minun tietääkseni aikuinen mies saa tehdä keholleen mitä haluaa ja jos henkilö haluaa rentoutua viikonloppuna raskaan työviikon jälkeen, mikä sinä olet sitä haukkumaan? Suomessa absolutistit ovat marginaaliryhmä joten mielestäni heidän ei tarvitse tulla tänne pätemään.

Ja kun kuitenkin itse käytän mieluummin kannabista kuin alkoholia ja kun nyt vielä vertailemalla ruvetaan ajamaan, niin mitä pahaa kannabiksen vaikutuksen alaisena oleva henkilö on tehnyt sinulle/itselleen/tuttavallesi tai muuten vieraillut iltalehden sivuilla ja vertaillessa mitä pahaa alkoholin vaikutuksen alaisena oleva henkilö on tehnyt sinulle/itselleen/tuttavallesi tai muuten vieraillut iltalehden sivuilla? todennäköisesti vertailun ensimmäiseen osioon vastaat: ei mitään. ja jälkimmäiseen: en jaksa luetella.