Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Nöyrille Jumala avaa Sanansa

/ #33198 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

31.03.2014 16:17

#33197: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Olennaisen tärkeää Raamatun ymmärtämisessä on Pyhän Hengen opetus. Jeesus itse sanoi Johanneksen evankeliumissa,luku 14, jae 26 : "Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut. "

Voin vakuuttaa 28 v. kokemuksella näiden sanojen olevan täyttä totta. Inhimillisesti katsoen Raamatun 66 kirjaa on kirjoitettu n. 1500 v. ajanjaksolla hyvin erilaisten ihmisten kirjoittamana. Kuitenkin,tästä huolimatta, Pyhä Henki on inspiroinut kaikki nämä kirjat niin että meillä on Raamatussa selvä Jumalan ilmoitus luettavana. Kaikki Raamatun kirjat viittaavat Jeesukseen, Jeesus on Raamatun "punainen lanka".

Apostolien teot-kirjassa näkyy hyvin selvästi Pyhän Hengen toiminta, ja kiitos Jumalalle, Pyhä Henki toimii edelleenkin. Itse asiassa Apostolien teot-kirja jatkuu vieläkin, Jumala ei ole laittanut pistettä toiminnalleen.