Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #33196 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

31.03.2014 13:29

#33192: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

En tiedä,  - vastaan muuten vierestä.  Tutkijatkin ovat,   niinkuin aarteen löytäneet ihmiset, -   seisseet kerran Raamatun  edessä (ja varmaan useammankin kerran) avuttomana,  tuntien mitä ikinä ovatkaan tunteneet,  kun ei tuo kirja minulle mitään lohdutusta ja rauhaa anna.  Paremminkin pelkoa ja ahdistusta ja rauhattomuutta.

Älä pelkää,  niin sitä varmaan on kokenut melkein jokainen.  Tutkija se vapautui ahdistuksestaan  (todennäköisesti)  kun alkoi siitä siivutella ,  ja palastella osiin älyllisin konstein,  ulkopuolelta arvostelevalla ja arvioivalla mielenlaadulla,  kun sai siihen oikein akateemista tukea ja selkärankaa.

Köyhä vaeltaja se joutui sietämään aikansa sanan outoutta,  mutta taipaleella tuli kerran kohta,   jolloin lähde alkoi pulputa ja sieltä kuuluikin rakkaan Isän ääni." Tämä on minun rakas poikani, tyttäreni,   johon minä olen mielistynyt,"  - hm  - tämän saman käsittämättömän armon - tulla Hänen omaksi lapsekseen ja rakkautensa kohteeksi,  sai kurja omistaa sielulleen,  tietämättä  yhtään mitään Raamattukritiikin monenkirjavista koukeroista ja ongelmanasetteluista.  Yksinkertaisesti,
- ylhäältä tuleva viisaus!