Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Signal

/ #33187 Re: Re: Re: Re: Re:

31.03.2014 12:30

#33028: - Re: Re: Re: Re:

Hän, joka lukee ja kunnioittaa Raamattua Jumalan Pyhänä Sanana, sille hän myös avaa mitä kirjoitukset tarkoittavat.

2.Piet.3:16 Näinhän myös rakas veljemme Paavali on hänelle annetun viisauden mukaisesti teille kirjoittanut. Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia.

Jeesus todellakin kertoi (Matt.24:34) siitä sukupolvesta kun Israel syntyy uudestaan, v.1948 alkavasta sukupolvesta.

Psalmi 90:10 Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta.

2.Piet.3:8 Mutta älkää te, rakkaat ystävät, unohtako tätä: Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. 9. Ei Herra vitkastele täyttäessään lupaustaan, vaikka hän joidenkin mielestä on myöhässä.

Hos.6:2 Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.

Kolmas päivä alkaa hyvin pian, koska se alkaa jo edellisen päivän puolella klo 18.00. Toisin sanoen kahta päivää ei tule edes täyteen. Herra on Hyvä, Hänen sanaansa voi luottaa, Ylistys Jumalalle.