Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Ihmettelen

/ #33157 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2014 22:05

#33147: Valitse nimimerkki - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Anteeksi mutta mikä ihmeen tarve sinulla on lyödä kiilaa Jeesuksen ja Paavalin välille? Olet tehnyt sitä viestistä toiseen. Vaikuttaa siltä että vihjaat Paavalin olleen epärehellinen satusetä joka monessa kohtaa opetti/toimi vastoin Jeesuksen opetuksia.

Toisaalta kommenttiesi taustan ymmärtää kun lukee linkkisi sivun joka ilmoittaa kannattavansa "tieteellistä maailmankuvaa". Tieteellinen maailmankuva muistuttaa kovasti filosofi Voltairen (oikea nimi François-Marie Arouet) (harha)opetuksia 1700-luvulta. Voltaire vastusti kaikin voimin kristinuskoa ja pappeja. Hän mm. väitti että Raamattu tullaan hylkäämään koska tiede/sivistys tekee Raamatun tarpeettomaksi.Voltaire toisin sanoen haastoi Raamatun Jumalan taisteluun mutta hävisi taistelun totaalisesti.

Jumala nimittäin vastasi Voltairen haasteeseen : Voltairen kuoleman jälkeen hänen entistä taloaan Geneva Bible Society käytti Raamattujen varastona. Voltairella luultavasti verenpaine nousisi vaarallisiin lukemiin jos hän olisi näkemässä nykyisiä lukuja Raamatun painosmääristä (miljardeja kappaleita maailmassa) tai käännöksistä eri kielille (2514 kieltä)