Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

res.matr.

/ #32142 Terve lapsi ei elämää pelkää

20.03.2014 18:22

#32128: LAPSET PELKÄÄ HOMOJA. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa 

Lapsesi ilmeisesti ovat  melko häiriintyneitä , jos he ovat niin pelokkaita etteivät uskalla enää elää ja leikkiä  pelkäämättä KAIKEN AIKAA homoja! Sinäkö olet heihin sellaisia pelkoja iskostanut? Onko tuo sinun mielestäsi ihan normaalia lapsen käytöstä? Lapsesi tarvitsevat  siinä tapauksessa tosiaankin  jo ammattiapua .Vai tarkoitatko ,että koko maailman tietyn ikäiset ihmiset vapisevat kaiken aikaa hysteerisinä uskaltamatta tehdä mitään tai liikkua missään?

Israelissa tai Palestiinassa lapset varmasti pelkäävät raketti-iskuja (kuten aikuisetkin) Meksikossa huumekartellien kauheita viattomiinkin ihmisiin toisinaan kohdistuvia  kosto- ja pelotustoimenpiteitä ja Afganistanissa varmastikin talebaneja jne. mutta kaikki hekin  uskaltavat siitä huolimatta elää ja heidänhän on joka tapauksessa siellä  pakko uskaltaa.

Muuten (anteeksi nyt ,että taas huomautan,mutta näytät aina vain uusivan tuota samaa virhettä) :yks.:ssä sanotaan ´Lapsi pelkää´ - mon.:ssa ´lapset pelkäävät´. Selvitä ensin itsellesi kummasta on kyse,eli kumpaa oikein tarkoitat,äläkä käytä mitään epämääräisesti  lasten pelkoihin vetoamista nimimerkkinäsi (eli itse asiassa... OMIEN pelkojesi keppihevosena.)Lapset ovat näet, yleisesti ottaen paljon rohkeampia kuin uskotkaan,vai etkö itse uskaltanut lapsena tehdä mitään?

Itse ainakin muistan kaverini kanssa kiipeilleeni nostureihin ja korkeiden puiden lähes ylimmille oksille, sukeltaneeni voimakkaasti virtaavassa joessa simpukoita etsimässä , tehneemme (9-vuotiaina) pitkiä polkupyöräretkiä, leikkineemme hiekkakuopalla, metsissä  jne.Normaalia kasvua,tervettä ulkoilmaliikuntaa ja jännää lapsuutta. Illalla kun sitten  tuli  kotiin äiti keitti teetä,oli laittanut jotain iltapalaa   ja huomautti sitten ehkä  läksyistä,mutta :ei koskaan kysynyt mitä tai ketä tänään pelkäsit...