Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #30785 Re: Re: lakialoitteen vaikutukset suomessa.

08.03.2014 09:17

#30778: Oikein sanoit - Re: lakialoitteen vaikutukset suomessa.

HEI,  tuo gallub-asia on hiukan vaikea,  en oikein itsekkään usko, että luvut ovat ihan tuota luokkaa,  mutta itse järjestelmä ei muuta tutkintatapojaan yhden tutkimuksen takia erilaisiksi. Ja ne tutkimusperiaatteet on kyllä korkeatasoiset ja tieteelliset,  ja vain tieteelliset.  Ja kysymykset tässä tapauksessa taloustutkimuksellakin olivat neutraalit.  Mutta sitä en osaa sanoa,  olisiko muissa kysymyksissä ollut tämä tasa-arvo käsitteistö mukana,  ja että oliko muita kysymksiä yleensä.  Kysymys oli muotoiltu vailla poliitisia intohimoja,   että niissä ei sinänsä ole kritiikillä sijaa.  Maksaminen ei siihen vaikuta mitään.

Mutta tämä aivan vanhimman ikäryhmän totaali syrjäyttäminen on asia,  jota voidaan arvostella. Ja onhan sillä vaikutusta kokonaistulokseenkin.   Tässä kohdin,  jos tutkimuksenmaksaja esim.  on tietoinen tästä vanhimmasta ikäryhmästä,  eli yli 79v.  hän voisi edellyttää sen mukaanottoa,  koska eläkeläiskysymyksissä sitä ryhmää on kuitenkin käytetty kyselyn kohteena.  Mitäs jos itsekkin otat yhteyttä ja kyselet vielä aivan paikan päältä?