Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

"El Coyote"

/ #28031 Re: Re: Tätäkö haluatte myös Suomeen?

08.02.2014 05:28

#28030: - Re: Tätäkö haluatte myös Suomeen?

Vitali Milonov näyttikin varsinaiselta " Rakkauden Pääapostolilta " vinoine virneineen kirjoituspöytänsä takaa...Onpahan saanut "pyhälle vihalleen " paljon kuuliaita "opetuslapsia" ja  "hyviä" toteuttajia ja synninpuhdistajia spraypulloineen.Oikeuslaitoksen puolueellisuudesta kertoo se ,että edes noiden koko maailman nähtävissä olevien , toteuttajien itsensä kuvaamien törkeiden väkivaltavideoiden  (niitä alkaa täällä olla jo melkoinen määrä) perusteella ei ole saatu aikaan yhtään tutkintapyyntöä "poliisille" (ansaitsee jo olla lainausmerkeissä) Jos Milonov,Putin, "Isä"Kiril (ym. tämän vainon pääarkkitehdit todellakin kuvittelevat, ettei tämän tällaisen toiminnan netissä näkymisellä olisi länsimaissa (...joihin siis Venäjä ei kuulu nytkään)mitään vaikutusta (huom.heteroihinKIN),niin he eivät voi muuta kuin erehtyä

Turha heidän kuvitella, ettei tällaisella valtiollisella vainolla olisi mitään vaikutusta maan talouteen ja kulttuuriyhteyksiin ja maan imagolle yleensäkin. Pietari on sinänsä todella kaunis kaupunki ja toisenlaisella asenteella ja  näkyvällä meiningilläsiellä sillä olisi kaikki edellytykset olla vaikka millainen´Pohjolan Pariisi, Amsterdam ja Venetsia samassa paketissa´, joten: SÄÄLI ! ( mutta toki )enemmän säälittävää ovat nuo vainon kohteeksi joutuneet ihmisryhmät-homot ja....heidän lisäkseen muutkin vainotut ja sorretut siellä HÄVETKÖÖT kaikki ne täällä ,jotka tuollaista meinkiä siellä sananpuolikkaankaan vertaa puolustavat tai ´ymmärtävät´!