Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #27978

07.02.2014 09:44

Ajankuva tänään, tässä Gappelin Outin sanoin:

Entä Suomen Siion? Leipää ja sirkushuveja! Toivoisin voivani kirjoittaa muuta, mutta totuuden nimessä en voi, jos yleiskuvaa katsotaan. Järkyttävä viihteellisen eksyttävän uskonnollisuuden aalto näyttää nielaisseen kuin tulvavesi Suomen uskovien suuren joukon. Ja tämä aikana, joka on niin pyhän vavisuttavan vakava, että aihetta olisi vanhanaikaiseen parannukseen, puhdistautumiseen, hiljaiseen valvomiseen ja Herran pelkoon.

Arvaan, että joku jo sanoisi: ”En halua kuulla noin synkkää arviota! Haluan jotain iloisempaa.” Mutta ystävät, vain kohtaamalla totuuden voimme päästä eteenpäin. Vain siitä aukenee toivon näköaloja. Ja se ei olekaan sitten enää turhia, valheellisia toivotteluja, jotka eivät kestä totuutta. Jos taas emme halua nähdä aikaamme niin kuin Raamattu näkee, osoitamme vain silläkin todeksi Sanan ilmoituksen, sillä sanoohan Pyhä Sana, että    j u u r i    n i i n     tekevät lopun ajan ihmiset, eivät kestä tervettä oppia, vaan etsivät korvasyyhyyn toisenlaista sanomaa.