Kannabis lailliseksi

Miika Suhonen
Tampere

/ #631 Tarkoitus

24.05.2008 23:42

Niin moni käyttäjä luonnehtii haluaan saada kyseinen lehti lailliseksi sillä argumentilla, että se ei aiheuta riippuvuutta.
Jos ei se aiheuta riippuvuutta/"voin lopettaa polttamisen milloin vaan"/porttiteoria on epätosi, niin mikä polttava pakko se on saada lailliseksi ?
Kohdatkaa se, vaikka kuinka moni käyttäjä allekirjoittaisi, ei se tule olemaan laillista. Itse en millään mielellä saa kyseistä ainetta kuulumaan Suomen päihdekulttuuriin, en millään. Alkoholi, kahvi ja jonkun mainitsema seksi kuuluu varmasti aika monen jokaviikkoiseen, ellei jokapäiväiseen olemassaoloon.
Moni käyttäjä varmasti osoittaa minua syyttävällä sormella ja huutaa nimen takaa konservaattiseksi.
En ole. Mielestäni esimerkiksi mikä tahansa uskonto, hittilistoilla pyörivä "musiikki" ja jenkkikulttuuri voisi joutaa saunan taa.
Ne muutama, viisi tarkalleen, tuntemaani kasvinystävää eivät missään nimessä saisi tulla vastuulliseen työhön, enkä tarkoita mitään helvetin konttorihommaa, vaan TÖITÄ, jota tehdään käsillä ja omalla vastuulla. Esim koneiden kuskien, yhdistelmäkuljettajien, ja muutenkin valppautta vaativissa töissä ei varmastikkaan hyväksytä hitaalla kulkevaa, juuri ja juuri pipon aikaansaannista ylpeää olevaa ns. "persoonaa".
Kohta tietty joku tulee pätemään: "joo mä nään paljon paremmin maailmaa ja ihmisiä ja mä oon vastuullisessa työssä prkl".
Sitä peruspotaskaa, jota kuulee ja kuulen, keskivertokäyttäjän suusta.