Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #26829 Re: tulin miettineeksi

08.01.2014 21:45

#26828: hämmentynyt - tulin miettineeksi

Kauniisti aloitettu  kirjoitus,  toivottavasti siihen vastataan yhtä kauniisti,  rakkaudella.  Itse en nyt oikein mitään jaksa. Mutta uskon että rakkaus on niillekkin kirjoittajille lopulta tärkein,  jotka vastaavat yksioikoisen tuntuisesti,  ja tuntuu,  että heillä ei ole mitään joustoa tässä asiassa.  
Perustaltaan tämä on vaikea kysymys,  eikä siihen voi noin vain vastausta antaa. Siis se,  miksi ihminen tuntee voimakkkaasti,  eikä saa kuitenkaan kulkea sen mukaan. Ja toisilla ei tässä kohden ole  mitään ongelmaa,  sen kun porskuttaa eteenpäin.  Sen erilaisuuden  tuntevat ne,  jotka näissä ovat kamppailleet.  Mutta voi olla niin,  että yhtälailla tavallisissa suhteissa ihmisiä koetellaan aviouskollisuuden suhteen monta kertaa elämän aikana voimakkaillakin  kiusauksilla.  Itseasiassa uudelleenavioitumiset puhuvat varmasti tästä. 

Itse olen joutunut kulkemaan yli ja läpi kipeitten tunteiden,  mutta muuta vaihtoehtoa ei ollut. Se oli todella vaikeata,  muistan hyvin vielä sen kivun.  Kaipaukseni soi Kirkan laulun "Leijan kauneimman mä"-sanoilla....en oikein muista sanoja.  Kyllä se sattui aivan hirveästi.  Jonkin ajan päästä kuitenkin kipeät  tunteetkin otettiin vain pois.
Ja Jumalayhteys ja rukousyhteys palasi,  ja rauha palasi heti.