Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #24763 Re: Re: Re: Re: Re: Hesarin tärkeä artikkeli sitoutumisesta

14.11.2013 22:36

#24759: - Re: Re: Re: Re: Hesarin tärkeä artikkeli sitoutumisesta

Tuosta kiintymisen ja kiinnittymisen erosta olis kiva kuulla vielä lisää.  Uskoisin myöskin sen ilmanmuuta vaikuttavan tuossa äiti-poika suhteessa,  koska jos se on mennyt kovasti pieleen,  tai jäänyt vajaaksi,  eihän pojassa silloin ole edes tapahtunut sitä kehitystä,  minkä varassa hän alkaisi katsella tyttöjä sillä silmällä.

Tuosta Regneruksesta oli myös yksi haastatteluvideo, mutta tuo kaveri ei ole aivan niitä kaikkein avonaisempia puhujia,  johon voi voimakkaasti vaikuttaa tietysti tämä tilanne.  Mutta ihan vilpittömän tuntuinen kaveri.  ja kertoo siinä loppupuolella,  että hänelle taas ei muunlaista rahoitusta ole ollut tarjollakaan.  Jonka kyllä uskoo,  koska hänen tuloksensa suuntautuvat näin.
Hänen puhetapansa on hiukan loppuun katoavaa sorttia,  en oikein saanut itse selvää.http://www.youtube.com/watch?v=VttYt2NXb6Q

Näennäistieteen leima lyödään kaikkiin vastaanpullikoiviin, omilla aivoilaan ajatteleviin vastahankoilijoihin tänä päivänä varmasti,  niinkuin täällkin on nähty tapahtuvan.