Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #24329 Tämä profetia tais hiukka mennä pieleen!

07.11.2013 21:18

Päivitys 13.6.2009: valtava uutinen! OSAMA BIN LADEN SAADAAN IHAN PIAN KOHTA KIINNI JA ARMAHDETAAN! Näin kertoo varma tieto luotettavan tuntuisen profeetan taholta. Valitettavasti vain se tarkka päivämäärä jäi ihmeen kaupalla tällä kertaa tarkentamatta, mutta eiköhän se piakkoin tarkennu. Silloin tulee heti välittömästi laskuri pystyyn - onhan sentään kyseessä kaikkein luotettavimman tuntuinen profeetta!

Osama bin Laden saadaan ihan pian kiinni ja alkaa samanlainen tuomio kuin oli Jeesuksen kanssa ja tuomio on jälleen Barabbaalle vapauttava ja Pyhä maa, Jerusalem, Juudea ja Galilea ovat tässä Jeesus. Barabbas muistuttaa hyvin paljon Osama bin Ladenia, joka oli aikanaan myös julkisvallalta piilossa toimiva terroristi. Tässäkin mallissa viedään myös syytön teloitettavaksi ja Osama armahdetaan kansan vaatimusten, koko muslimimaiden painostuksesta ja heidän huutojensa vuoksi kaikista syytteistä ja vapautetaan vapaana miehenä lähtemään taas johtamaan omaa petolaumaansa.
Tämä toteutuu, koska Obama on taustalla vaikuttamassa ja kansa vaatii Osama bin Ladenin vapautusta Lähi-idän rauhaa vastaan ja Hamas ja muut luopuvat väkivallasta ja tunnustavat Israelin valtion. Tämän suuruista tarjousta ei kukaan jätä käyttämättä, joka johtaa Palestiinan valtion syntyyn. Lähi-idän rauhan saavuttaminen vangittua Osamaa vastaan, on melkoinen saavutus länneltä ja kaiken hintansa väärtti. Näin Osamasta tulee suuri mies, jota tämä jo tietysti onkin, mutta tällä kertaa ei enää laiton vaan vapaa kuin Barabbas jälleen kokoamaan omaa petolaumaansa ja joukkojaan Israelia vastaan.