Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #24181 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kielitaidosta ja lukutaidosta

05.11.2013 22:26

#24179: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kielitaidosta ja lukutaidosta

Se veljenne Leo on kyllä ollut taustapiruna yhdessä jos toisessa hankkeessa. Politiikkaan sekaantuessaan Meller kannatti yhdessä lähetyslääkäri Marja Rantasen kanssa lääkäri Pekka Reinikaisen eurovaalikampanjaa vuonna 2004, jolloin Leo ei ollut enää mikään poikanen. Hän järjesti kirjekampanjan Reinikaisen puolesta ja toisia ehdokkaita vastaan. Kirjekampanja toi ongelmia kristillisdemokraateille,  sillä Mellerin kerrottiin parjanneen laajalle tukijoukolleen puolueen muita ehdokkaita (muun muassa Bjarne Kallista, Eija-Riitta Korholaa ja Lyly Rajalaa) ja kehuneen Reinikaista ilmoittaen tietävänsä Pyhän Hengen tahdon vaaleissa. Toisin kuitenkin kävi. Kaiken lisäksi Korhola loikkasi KD:stä kokoomukseen nimen omaan Mellerin toiminnan vuoksi.

Rahaa veljenne Leo osaa kyllä uskonnon varjolla kerätä keinoista piittaamatta - sen hän oppi USA:ssa opiskellessaan. Harva suomalainen pitää tuollaista toimintaa kuitenkaan erityisen kristillisenä eikä varsinkaan moraalisesti ylevänä. Laillisuuden kanssakin voi helposti käydä niin ja näin: