Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Signal

/ #23625 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Salajuoni" olikin vain jo aiemmin tutkittua julkista tietoa

31.10.2013 17:34

#23610: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Salajuoni" olikin vain jo aiemmin tutkittua julkista tietoa

Ei ollut, eikä tarvinnut, eikä myyntipöytiäkään, ne hän kaatoi temppelissä, koska ne eivät sinne kuulu. Sak.14:21 ... Eikä ole enää sinä päivänä yhtään kaupustelijaa Herran Sebaotin temppelissä.

Hän ei myöskään tarjoillut myrkyllistä viiniä, jonka johdosta ihmiset kaatuivat selälleen taaksepäin.

Jes.28:7-13 ”Ja nämäkin horjuvat viinistä ja hoipertelevat väkijuomasta. Väkijuomasta horjuu pappi ja profeetta; he ovat sekaisin viinistä, hoipertelevat väkijuomasta. He horjuvat näyissä, huojuvat tuomioissa. Jes.28:8 Sillä täynnä oksennusta ja saastaa ovat kaikki pöydät-ei puhdasta paikkaa! Jes.28:9 "Keitähän tuokin luulee taitoon neuvovansa, keitä saarnalla opettavansa? Olemmeko me vasta maidolta vieroitettuja, äidin rinnoilta otettuja?

Jes.28:11 ”Niin, sopertavin huulin ja vieraalla kielellä hän on puhuva tälle kansalle, Jes.28:12 hän, joka on sanonut heille: "Tässä on lepo; antakaa väsyneen levätä, tässä on levähdyspaikka". Mutta he eivät ole tahtoneet kuulla. Jes.28:13 Niinpä on Herran sana oleva heille: "Käsky käskyn päälle, käsky käskyn päälle, läksy läksyn päälle, läksy läksyn päälle, milloin siellä, milloin täällä", niin että he kulkiessaan ”kaatuvat selälleen” ja ruhjoutuvat, että heidät kiedotaan ja vangitaan.”