Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Virgo92

/ #23468 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sirpa - Ihmeparantuminen

29.10.2013 23:54

#23459: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sirpa - Ihmeparantuminen

Vaikea pelätä mitään sellaista, mikä jo alusta lähtien paljastui ´kirkkaassa päivänvalossa´ niiin ilmiselväksi humpuukiksi (jolle oli jo ennestään olemassa  paljon valmiita tapausmallejakin), kuin  tämän hra. Amadeuksen  tapaus oli. Jos  hän kokee jotain syyllisyyttä tai ´morkkista´ "aiemmasta (ilmeisen epäonnistuneina kokemiensa) homoseksuaalisten kokeilujen  sävyttämästä elämästään ,niin hänellähän on, kaikin mokomin , täysi oikeus siihen....Jos hän nyt ,tässä elämän vaiheessaan (...tai olkoon vaikka sitten  -´valheessaan´)kokeekin  nyt olevansa heteroseksuaali ,eli vihdoinkin monien kokeiluvaiheidensa jälkeen löytäneensä seksuaalisen identiteettinsä,niin...So what?! Hyvä kun viimein kuitenkin sitten löytyi ja onnea sille,mutta-ENTÄ SITTEN? Tapaushan  todistaa lopultakin vain itsestään, eli tässä tapauksessa siitä ,että mainitulla henkilöllä on ollut( oman kertomansa mukaan ) mainittuna aikana joitain homoseksuaalisia suhteita, tai  sen suuntaisia seksikokeiluja... (Tältähän  tämä kuulostaisi jossain virallisessa raportissa esitettynä, eli kuten jo siitä huomaa-se ei,  sellaisenaan,  kuulostaisi nykymediassa ´paljon miltään..´.) "UUTISEN " siitä voivat tehdä ainoastaan uskovaiset ( tosin vain omissa medioissaan ja lehdissään) Paisuttelu tekee jutun ja ´scoopin´, se että ihmisillä voi teininä olla homoseksuaalisiakin kokeiluja ei nyt sinänsä ole mikään ´uutinen´,eikä ihmettelyä ansaitseva asiakaan. Ei homoseksuaalisessa(-kaan) suhteessa voi olla,ellei  myös itse sitä halua.Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä ne `Àmadeuksen edellisen elämän ´deitit´ja "pitkäaikaiset rakastetut" ja "seurustelukumppanit " nyt sanoisivat näistä paljastuksista. Emme kuitenkaan, ehkä tulevaisuudessakaan, taida saada kampaamolukemiseksi mitään sellaisia otsikoita tyyliin "Nyt puhuu Amadeuksen entinen miesystävä..." Kumman hiljaisia kavereita näyttävät olevan kaikki heistä ,kun kenelläkään ei ole mitään sanottavaa. ...Tässä kohtaa " miss Marplella" herää epäilys, onkohan ketään sellaisia miehiä hänellä ollutkaan ,jotka vielä selvinpäin hänen nimeänsä enää muistivat... Kaikkien homojen elämä ei välttämättä kuitenkaan ole ollut prostituutiota,eivätkä kaikki homoseksuaaliseen prostituutioon ryhtyneet välttämättä ole homoja.Sama pätee, tietysti soveltaen,  kaikkeen muuhunkin prostituutioon.Ehkä näihin  homoseksuaalisiin "suhteisiin" antautuminen oli Amadeukselle siis  vain morkkista aiheuttava rahanhankintakeino ja nyt siitä onkin sitten hyvä syyttää kaikkia homoja ikään,sukupuoleen,varallisuuteen ,asuinpaikkaan ,kansallisuuteen ja vaikka mihin katsomatta.Sen sijaan ,että myöntäisi  nyt  vain jälkeenpäin reilusti , itselleenkin,tuon vaiheensa  juuri siksi mitä se hänen kohdallaan oli ja sen mistä siinä  ainoastaan ja vain  oli kysymys. Se olisi rehellistä.Rehellisempää kuin tuo ´eheytyneenä homona´´julkisuudessa keikkuminen.