Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #23167 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliiton perimmäinen tarkoitus

27.10.2013 12:16

#23162: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliiton perimmäinen tarkoitus

"Olkoot homot homoja sellaisia kuin ovat, mutta antakaa meidän heteroiden olla heteroja. Mehän annetaan ja annettaiskin elää niiden rauhassa rekisteröidyssä parisuhteessaan..."

Hmm, tarkoitatko sitä, että homojen ja heteroiden eron tärkein pointti on, että heteroilla on oltava oikeuksia, joita homoille ei sallita. Niitä ovat tällä hetkellä mm. adoptio-oikeus ja oikeus olla tulematta syrjityksi diskriminoivan parisuhdestatuksen takia työhönotossa.

"aiheuttaen vaikeuksia elämäämme, syyttelemällä, syyllistämällä, alistamalla, nimittelemällä harhaanjohtavilla alentavilla sanoilla, ..."

Jos olette täällä väittäneet julkisen homouden johtavan homouden tarttumiseen, pedofiliaan ja muuhun turmioon ja yritätte estää perustavanlaatuisten ihmisoikeuksien toteutumista, ei liene ihme, jos joku teitä täällä syyttää diskriminoinnista. Alistaminen lienee jo merkki alttiudestasi marttyyriasemaan, homojen asema tässä maassa on kaukana heteroja dominoivasta. Alentavia nimityksiä lienee singonnut puolin ja toisin. Toinen asia on, että esittämänne täysin kestämättömät perustelut vaatimuksillenne aiheuttavat luonnollisesti hilpeyttä, jota on vaikea salata, kun teille vastaa. Ja kun asiayhteys ei ole kovin hilpeä, se saattaa kanavoitua agressioksikin.