Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

res.matr.

/ #22965 Katse moraalin ytimeen...

24.10.2013 18:13

Aika jännää havaita, että ne muuten niin kärkkäät ja äänekkäät homojen , homouden vastustajat tällä palstalla ja sen niin valmiit tuomitsijat täällä...ovatkin nyt yllättäen aika hiljaisia,kun puhutaankin vanhoillis-lestadiolaisten piireissä ilmenneistä lasten hyväksikäyttötapauksista....Missähän se ´kunnon moraalinvartijan ´valpas asenne ja huomiokyky nyt lepäilee ja miksi se on on kääntänyt katseensa pois aina näistä todella tapahtuneista asioista ja tapauksista ,kuten nyt siis tämä(-kin). Homot täällä kyllä osataan syynätä oikein sisuskaluja myöten ja arvioida homouden aiheuttamat uhat perheinstituutiolle,yhteiskunnalle ja vaikka mille,mutta annas olla kun tuleekin jotain todellista mediassa esille joltain aivan muulta taholta,(niinkuin nyt tässä tapauksessa vanhoillis-lestadiolaisten piiristä) niin siihen ollaan kai jo niin totuttu,ettei siitä olekaan mitään sanottavaa, Korkeintaan vain, että:"Katos vaan!Siellä oli taaskin semmoinen tapaus.Kaikkea sitä sattuukin-no onhan näitä ollut, pidetään me vaan huoli omista asioistamme..."