Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #22215 Re: Re: Re: Tää on vaan niin ihana, mahtavia ihmisiä

10.10.2013 08:17

#22211: - Re: Re: Tää on vaan niin ihana, mahtavia ihmisiä

Kyllä,  olen valmis,  ja tänäänkin  saan mennä Hänen eteensä ja pyytää,  puhdista sydämeni,  ajatukseni ja tunteeni,  niin että olisin valmis Kristuksen Jeesuksen päivään saakka.

Kun Helsingin edell. Piispa Eero Huovinen näki Tsunamin tuhon,  hänkin kysyi: Missä Jumala oli?  Jumala on valinnut sen kanavan missä hän ihmiselle  on ,  hän on sitoutunut siinä aina olemaan,  ja itse elävöittämään sen hengellään.   Kokeile mitä aamulla,  ennen aamupalaa käytetty aika (miksei myös kahvikupin kera) vaikuttaa elämässäsi.

Jumalan Sana ei ole kätevä heittohalko lähimmäisen synteihin,  se on jokapäiväinen sitruspuristin jolla todellinen eliksiiri elämän lähteestä saadaan esiin tähän päivään.  Hän on pistänyt koko auktoriteettinsa siihen,  ja lupauksensa,  se toimii!

Eero Huovisen isä,  Turun tuomiorovasti Lauri Huovinen oli saarnamies sarjassaan.  Ei lapun lappua kun meni pönttöön. Mutta sana ei ollut löperöä,  se tuntui luissa ja ytimissä,   kiitä siitä,  että se jossain tuntuu, vaikka ei aina menisikään jakeluun.  Pahinta on kun paatuu. 

Vielä minä osoitan verrattoman tien,  rakkauden.  Suurin armolahja on Jeesuksen täydellinen työ ristillä.  Siinä on rakkaus!

Kuinka moni kahlasi tuota lähi-idän videota ?  Siinä oli todella suuret linjat aina Muhammedista asti nykypäivään,  niin on Fred Wrightillakin tuossa kohta uusinta alkavassa:to 11.20 Syvällisesti sinun Fred Wright 11/12

Jumalan täydellinen Siunaus olkoon päiväsi Ilo,  Rauha ja Onni!   P.

http://www.tv7.fi/