Maahanmuuttajien tuet

Vieras

/ #1577 JÄRJEN ÄÄNI

28.09.2013 05:12

No tässäpä sitä järjen ääntä sitten tulleepi. Tämä on Suomi ja Suomessa asuu Suomalaisia ihmisiä, jotka ovat rakentaneet tätä maata satoja jopa tuhansia vuosia vaivaa ja aikaa säästämättä sekä sodissa verta ja ihmisiä tuhottomasti menettäen aina tähän hetkeen asti. Kaikki Suomalaiset ovat tehneet ankarasti työtä saavuttaaksemme kaiken tämän hyvinvointi Suomen palvelut, että meillä Suomalaisilla olisi hyvä maa jossa elää. Nyt täytyisi ottaa maahamme ulkopuolisia, joilla ei ole minkäänlaista arvostusta saavutuksillemme maassamme, vaan heillä on vain pelkästään ilmaisen ja helpon elämisen tavoittelu meidän Suomalaisten kustannuksella. Suomen palvelut ovat mitoitettu Suomalaisten tarpeita ajatellen ja Suomen verotus on laskettu riittävän näiden palveluiden ylläpitämiseksi. Nyt, kun maahamme on tullut ja tulee yhä vain lisää näitä loisia, ei palvelut enään riitä meille Suomalaisille, eikä valtion verotulot riitä lisäämään palveluja joita nämä maahanmuuttajat vaativat, on seurauksena verojen nosto, niin palkoistamme kuin kaikesta mahdollisesta muusta veron alaisista tuotteista ja palveluista. Jo nyt maksamme kaikesta veroja eniten Euroopassa. Tämä Suomi ja 5,5 miljoonainen kansa ei yksinkertaisesti kykene elättämään lisä väkeä, varsinkin kun he ovat ammattitaidottomia ja muutenkin työtä vieroksuvaa sorttia, eivätkä he osaa, eivätkä edes halua osata kieltämme. Nyt vielä lama Suomessa ja koko EU:n alueella on aiheuttanut nopeasti lisääntyvää työttömyyttä, siksi lisäpalvelut ovat nyt mahdottomia toteuttaa ja kaikki ulkopuolisille annetut palvelut ja asunnot ovat pois meiltä Suomalaisilta, vaikka me olemme kaiken maksaneet. Jatkuvasti vähenevät työpaikat ovat myös vaarassa siirtyä joillekkin harvoille mahdollisille työntekoa haluaville maahanmuuttajille, koska he tekevät ne halvemmalla. Sekin on suuri riski yhteiskunnallemme. Eli pienempi palkka = pienemmät verotulot valtiolle. Esimerkiksi kaiken tämän takia maahanmuuttajat ovat äärettömän suuri riski maallemme.