Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #20864 Kuinkahan hirveäksi ihmisten elämän ja...

19.09.2013 11:54

elämisen mahdollisuuksien pitää mennä, ennen kuin alkavat heräämään / ymmärtämään mikä ja miksi on edessään, tällä vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta, zaatanaa tuomiokseen / onnettomuuksikseen palvelevalla, hirveitä SYYSTÄ (kaikki vääryys) seuraamuksia tuottavalla / aiheuttavalla tavalla eläessään?, kun tällaista tuhokseen myllyä toiminnassa ja vallassa valinnoillaan ym. kaikelle mahdollisella väärin tavalla, tällaista kaikille ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle pahaksi / kärsimyksiksi ja VALTAVIKSI turhiksi menetyksiksi touhua ja politiikkaa YLLÄ ja VALLASSA, muista ja muusta niin väliä itsekkäästi ja omapuolueellisesti sokeasti, valinnoillaan ja valtuuttamisillaan toiminnassa pitäessään, vähintäänkin tällaiseen mukautuneena / osallisuudessa eläessään / puolesta toimiessaan ja vaikuttaessaan. Näin luomakunnalle tuhoksi ja ihmiskunnalle / kukin itselleen tuomioksi ja näin väärin / laittomasti, Totuuden / kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuden VASTAISEST elävälle ihmiskunnalle siksi hirmuiseksi maailman LOPUKSEEN, ja koko ajan onnettomuudeksi ja ihmisille turmeluksi ja kärsimyksiksi koituneella ja koituvalla laittomalla, = kaikille hyväksi Jumalan Sanan, Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten opetusten ja ohjeiden VASTAISELLA / zaatanan hyväksi, ihmiskunnalle tuhoksi puolesta palvelevalla tavalla eläessään.

Tästä kaikille ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi, turvallisen ja turvatun kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavasta ja takaavasta, Raamatun UT. Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa, Totuuteen perustuvien ja mukaisten / kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukaisten opetusten ja ohjeiden mukaisesta, Krist. vaihtoehto / Jumalan valtakunta yhteys mahdollisuudesta, jota Hän nyt Kakkivaltiaan virkaa maanpäällä ja taivaassa, Pyhän, kaiken Luoja ja Omistaja Isänsä edustajana ja valtuuttamana toimiva Kristus Jeesus kehoitti ihan ENSIN etsimään. Sanoi / lupasi, että sen OHESSA teille etsiville, (tälle kaikille hyväksi Totuuden / Oikeuden, Armon ja Puhtaan aidon Rakkauden mukaisuuden Lailliselle / Itse kaiken Luoja ja Omistaja Jumalan Luvalliselle tielle lähteville) kaikki muukin TULEE, mitä turvalliseksi ja turvatuksi kaikinpuoliseksi hyvinvointi elämäksi ja tulevaisuudeksi tarvitaan:

Joka vaihtoehto mahdollisuus on ollut jo lähes 2000 vuoden jana kaikille tarjolla, ei vain ole kukaan ollut siitä kiinnostunut, että olisi sille tielle lähtenyt, vaikka siitä on jotkut puhuneet / muistutelleet jatkuvasti koko ajan, mutta jotka siitä puhuvatkaan ei ole sille tielle itsekään lähteneet vetämään eikä ohjaamaan, eikä muullakaan tavalla sen puolesta enempää ja tarkemmin puhumaan / keskustelemaan, sille tielle lähteviksi ja yhteistyöhön toimiviksi ja vaikuttaviksi yhdistymiseksi ja siihen paikkakunnittain ja alueittain, kansakuntien laajuistesti yhdeksi jäsenistöksi Hänessä, kaikille hyväksi Kristuksessa Jeesuksessa järjestäytymiseksi / saumattomaan yhteistyöhön ja toimintaan / vaikuttamiseen, YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitäviksi, yhteiseksi hyväksi, mutta kaikille ja kaikelle luojan hyväksemme luomalle parhaaksi mahdolliseksi tarkoituksella ja tavoitteella verkostoksi yhdistymiseen.

Kristuksen Jeesuksen nimessä tästä kaikille hyväksi Krist. vaihtoehto / Jumalan VALTA kunta yhteys mahdollisuudesta muistuttaen ja valistaen. Puolustaja Pyhä henki, joka Totuuden / Oikeellisuuden henki, / vähäisen valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsutun palvelijansa.