KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #2019 Re: Saanasta ja Jaanasta

02.05.2011 19:21

#2013: - Saanasta ja Jaanasta

No ohhoh sinunkin juttujas!! Että sitten itse viitsit lukea ja kirjoitaakin vielä!! Ja mitähän nyt itse tuossa jauhat?!? Sitä yhtä ja samaa se jauhat sinäkin, ei ole levy vaihtunut. Jos olis edes tällä jatkuvasti jauhavalla "levyllä" edes jotain asiallistakin asiaa mutta kun ei niin ei vaan sitä samaa vainoharhaiselta kuulostavaa epäilyä varojen kyttääjistä.

Sanna ja Jaana eivät ole mollanneet vaan kertoneet totuuksia asiallisesti, ja mistä sinä tiedät mitä he tekevät tämän adressin ulkopuolella?? jossa he viettävät aikaansa 99,999% sti. Heillä todennäköisesti todellakin on parempaa tekemistä mistä sinä et tiedä mitään!! Sinulla todennäköisesti ei ole sitä parempaa telemistä? Sinä käytit aikasi hakkumiseen ja mollaamiseen, kun he olivat jo paljon pitemmällä samaan aikaan kun sorvasit tuota kommenttiasi, kuin edes aavistatkaan , niinkuin moni muukin mutta sen arvaa kun soittaa ja jauhaa sitä yhtä ja samaa levyä omassa kopperossaan.

Juna meni jo ja sinä jäit asemalle.