Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Vieras

/ #2188 Otteita

22.08.2013 09:10

40:10
Swanljung: Tämän (viestittelyn) vuoksi maaliskuun lopussa 2011 järjestettiin sitten kuulemistilaisuus. (…) Sen tilaisuuden päätteeksi jäin siihen käsitykseen sinänsä, että tämmonen sopu sopuhalu olisi olemassa ja ja … ja jaaa öö m-minun tehtäväkseni jäi sen sen sennöö tilaisuuden jälkeen niin niin niin että tavallaan sitte kun se sopimus…ehdotuksen suurin piirtein (?) päästäisiin? eteenpäin näin eteenpäin äää eletään no, no sen sen tein ja se toimitettiin suurin piirtein huhti huhtikuun see kymmenenteen päivään mennessä mennessä niin niin ääää Kadarin avustajana toimineelle Veikko Vörlundille ja ja ?Kadarille itselleenkin ja jaa m sitten jäin odottamaan vastausta. (…) Ja tämän tiimoilta sitten kutsuin niin kuin uuden tämmosen … kuulemis tavallaan kuulemis- tai sopimistilaisuuden kokoon ööö 25.5.2011, jossa jossa niin kuin minun käsitykseni hyvin pitkälle oli se, että (?) me sopisimme ?yhteisymmärryksessä voitaisiin ?asioita eteenpäin. Tämä ei nyt sitten loppujen lopuksi kuitenkaan kuitenkaan ööö opettaja Kadarille sopinut vaan hänellä oli oli niin kuin oma ehdotuksensa, joka joka tuli tässä tässä asianajaja Wargelinin lähettämässä lähettämässä viimeisessä aineistossa mukana jossa jossa edelleenkin haluttiin palata palata niiden 2008 asioihin ja käydä yksityiskohtaisesti läpi. No, tämä oli kyllä mun näkökulmasta sillä lailla kynnyskysymys, että että se ei oo mahdollista osittain siksikin, että

ei tietysti näin monen vuoden jälkeen niin niin ole pieniä yksityiskohtia enää enää mahdollista s ööö ööö niin kuin ööö käydä läpi ja sitten toisaalta, että

siellä oli myös taustalla näitä näitä sellaisia toiseen työntekijään liittyviä asioita, joita me emme voi voi niin kuin … muiden työntekijöiden työnantaja ei voi niin kuin toisen työntekijän kanssa kanssa sitten käsitellä ja ja ja että että tältä osin mun näkemykseni mukaan oli että että opettaja

Kadarin olisi pitänyt luottaa esimiesten toimintaan niin paljon että että että

siellä on ollut asialliset perusteet että ja miksi on miksi on tietyllä tavalla(?) menetelty ja ja ei niin kuin kyseenalaista kyseenalaistaa niin kuin esimiesten äää toimintaa. .. ja … tavallaan sitten osoittautui että se keskustelu on ka ka oli hyödytöntä niin niin niin jouduin turvautumaan sitten sitten varoituksen antamiseen. työnantajan näkemysten näkemysten niin niin öö … nn antamaan antamaan niin sanotusti pontta pontta työnantajan työnantajan ohjeille. 46:35 Voin sanoa, että että että ööö… jos vähän tämmonen pieni asia, mutta kun sivujuonne, ja tietyllä tavalla tavalla tavalla niin kuin tätä toimintatapaa kuvaava on myöskin, että että sitten kun se varoitus annettiin niin niin niin Kadar kuitenkin kieltäytyi sen vastaanottamisen allekirjoittamasta ja tietyllä tavalla vähän niin kuin näissä sääntöasioissakin niin siirsi itsensä tietyllä tavalla asioiden ulkopuolelle ja ja ööö jaaa ööö niin kuin se asia ei jollain lailla häntä koskisi. Ja ööö ööö ööö, no tämmönen tämmönen niin kuin niin kuin vaikutelma mulle sitten. 47:25