KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #2005 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: En mene enää Kissanpäiville!

25.04.2011 11:31

#2004: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: En mene enää Kissanpäiville!

Ensimmäinen lauseesi kertoo kaiken siitä miten suhtaudut ihmisiin ja millä perusteilla arvostat heitä. Eipä ole kehumista. Toistat ja jatkat tuota samaa mustamaalauskampanjaa joka alkoi jo ties kuinka kauan sitten. Todella säälittävää. En ole itsekään enää nuori ja "parasta ennen päiväys" mennyt ohi jo aikoja sitten mutta tunnen myötähäpeää puolestasi. Tunnen molemmat mainitsemasi henkilöt ja heillä on asenne ja sitoutuminen kohdallaan eläinsuojeluasioissa. Sinä et todellakaan tunne heitä sanomasi perusteella ja olet mielessäsi vääristellyt heidän sanomisiaan ja antanut aivan toisen merkityksen.

Etkä ilmeisesti ole ymmärtänyt molempien kannanottoja, olet lukenut niitä kuin piru raamattua. Sillehän ei voi kukaan mitään jos asenne estää ymmärryksen ja näkemästä asioita sellaisena kuin ne on. Estää näkemästä oikeaa väärästä. Kannettu vesi ei kaivossa pysy.

Tuo ensimmäinen lause kertoo itsekekskeisyydestä, luutuneisuudesta ja sekä mielen ja ymmärryksen lukittuneisuudesta, mikään oman itsen ulkopuolelta eri saavuta, eikä kosketa vaikka se olisi kuinka hyvää ja oikeaa. Se kertoo juuttuneisuudesta menneisyyteen, vuodet ja elämä on mennyt ohi.

Mennyt on mennyt ja ne kissat joita ammoisina aikoina pelastit ovat jo kuolleet. Nyt on nyt ja nyt on kissoja, jotka tarvitsevat näitä auttajia varsinkin KKY,n toiminnan muutoksen jälkeen. MIKSI IHMEESSÄ SINÄ HALVEKSIT, PAINAT NÄITÄ ITSESI KALTAISIA KISSOJEN AUTTAJIA MAAHAN JA MOLLAAT HEITÄ?!?!? OLETHAN ITSEKIN OLLUT AIKANAAN KISSOJEN AUTTAJA!!! MUTTA ILMEISESTI ET OLE ENÄÄ KANNANOTOSTASI PÄÄTELLEN?!? OLETKO NOIN KATEELLINEN?!?!?

Todellakin kannanotostasi ei ollut mitään hyötyä ja se oli ajanhukkaa, onko sanoillasi tai teoillasi mitään hyötyä apua tarvitseville kissoille nykyisin??