Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #18845 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset yrittävät järje

11.08.2013 17:58

#18840: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset yrittävät järjellä

Kyllä en haluaisi sitä  sanoa,  mutta on se sanottava sinun ja monen muun takia.  Tiesin tämän ennen ensimmäistäkään Raamatun kohtaa.     Jos joskus kohtaisimme,   kohdattuamme totuuden  tästä,  enkä olisi sitä sanonut sinulle -  mitä sanoisit minulle?

Voit itse kysyä sitä, -    Toisaalta,  minä en tiennyt silloin sanan vakavuudesta yhtään mitään,   en yhtäkään näistä kohdista,  sinä taas tiedät,  ehkä Jumala ei sentähden katso tarpeelliseksi  sitä yksilöllisesti vahvistaa.   Minulle se puhe oli niin voimakas,  ehdoton,  että ei jäänyt, - mikä olisikaan pienin yksikkö, -  no vaikka miljardisosaprosentin epäilystä.  

Kyllä tosi helvetti on toista,  kuin helvetit täällä.  Jo yksi asia riittää;  ei valoa.  Tämä on aivan yhtä vaikea kestää tiedostaa  uskovana  kuin ateistina.  

Sanon sen todella selvästi:  koska en tahtoisi aina olla sitä sanomassa:   Homoseksuaalisuuden toteuttaminen  on kuolemantien valitsemista.  Eikä se pysähdy tähän elämään.

On sitten eri asia se:   miten voisin jäädä yksin,   siitä,  josta niin kovasti pidän.  Tiedän vain sen,  että siinä auttaa Jeesus Kristus,   yksinkertaisesti.