Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #18821 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset yrittävät järjellä selittää uskonsa per

11.08.2013 10:28

#18815: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset yrittävät järjellä selittää uskonsa peruste

Luotiinhan enkelitkin alussa, sitten se ylen kaunis  lankesi ja syöstiin alas joukkoinensa, sa-tana-ilmavallan hallitsija. Hän se matkija on, tekeytyy valkeuden enkeliksi....jne.

Sa-tana myös hallitsee tätä maailmaa, ja näin ollen maailma heijastaa hallitsijansa luonnetta.

Edellä jo mainittiin Sa-tanan lankeemuksen perussyy. Ylpeys. Se sai hänet haluamaan sellaista, mikä kuului yksin Jumalalle.

" Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja! Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan. Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.' " (Jes. 14: 12-14)
Ilm.12: 7-9
7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,
8 mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa.
9 Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota p-rkeleeksi ja sa-tanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.

2 Kor.11
14 Eikä ihme; sillä itse sa-tana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

Jos ajatellaan, että kaikki olemassa oleva tieto on ihmisten hallussa, siinä tapauksessa olet oikeassa! Jumalan viisautta en kyllä jätä näistä laskuista pois, itse kukin päättää kohdaltansa.
Moitiskelut voit jättää toiseen kertaan, käykö.... ja .....en ole alkup. kesk.kumpp...#18814 oli ensimäiseni  tähän jumaluus asiaan.
.