Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Vieras

/ #2157 tulevan luokanopettajan nimi = salainen tieto, otteita

05.08.2013 22:48

Ylisalmi: (…)
Nummela: (…) tuli ry … tuki ry:n … hallitus oli viestitellyt asioista, jotka eivät .. koulun sisäisistä asioista, oppilaisiin ja opettajiin liittyvistä asioista, jotka eivät mitenkään liity tuki ry:n varsinaisiin tehtäviin ja silloinhan se selvittelyn kohteena oli se, että kuka oli vastuussa siitä, että salassapidettäviä asioita (= eli seuraavan syksyn 3. musaluokan luokanopettajan nimi) kerrotaan ulkopuolisille ja … Tuki ry:n tuki ry:n hallituksen sisältä tuli sellaista tietoa, että … että … näin oli tapahtunut ja ja nimenomaan … ö… koulusta oli otettu yhteyttä … ja tästähän sitten asiaa selviteltiin …selviteltiin mä en tiedä (…)
Ylisalmi: Onko sinulla tietoa siitä, löytyikö lopulta tuon jos puhutaan tuosta Hirviniemen kirjeestä ….? (…) Mistä ne tiedot ovat peräisin?
Nummela: Ööö …lopulta ei saatu saatu aivan öö vedenpitävää tietoa, mutta hyvin vahva … öö käsit… käsitys jäi siitä, että että … tämä oli Kadarin kautta … öö saatu tieto. (…) Tästä muun muuassa (…) ööö Käräjämäki … kielsi, että hän ei ole tässä asiassa ollut yhteydessä (Hirviniemeen?) ja totesi, että että ööö … … että ei se kukaan muu ole voinut olla kuin Kadar, että Juri ei tiennyt, että ei olisi saanut kertoa (= ensi syksyn 3. lk luokanopettajan nimeä).
(Nummelan tekemä vala oli : Minä N. N. lupaan ja vannon kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan kautta, että minä todistan ja kerron kaiken totuuden tässä asiassa siitä mitään salaamatta tai siihen mitään lisäämättä taikka sitä muuttamatta.)
Ylisalmi: Mitä Kadar sinulle kertoi (…) onko hän nämä tiedot laittanut eteenpäin.
Nummela: No, Kadar hän oli silloin öö Unkarissa joululoman ja ja sitten kun hän tuli Unkarista niin öö häneltä kysyttiin myöskin virastossa ja siellä oli paikalla Swanljung ja ja … muitakin muitakin virkamiehiä sekä luottamus … henkilöt (= Juupaluoma) oli paikalla myös.