Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Megafon

/ #18296 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hämmentävää

02.08.2013 12:58

#18293: Signal - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hämmentävää  Mihin listaan sijoitat vihreiden maailmanlaajuisen pelottelun? Juuri tänään Tynkkynen radiossa kertoi miten miljoonat tulevat hukkumaan rannikkokaupungeissa ja miten miljoonat kuolevat janoon jne, jos ei tehdä niinkuin Tynkkynen haluaa. Mistä tämä pelottelu on lähtöisin?

En kuullut tuota Puheen Aamun ohjelmaa, mutta Ylen:n sivuilla on energia- ja ympäristökysymyksiin erikoistuneen Oras Tynkkysen haastattelun lyhennelmä:

"Voidaanko maapallo vielä pelastaa ilmastokatastrofilta? Onko sillä mitään merkitystä, missä ja miten kasvatetun kurkun suomalainen valitsee ruokakaupassa? Kansanedustaja Oras Tynkkysen vastaus molempiin kysymyksiin on "kyllä". Oras Tynkkyst..."

Lyhennelmästä voi päätellä Tynkkysen kertoneen ilmastonmuutoksesta tiedeyhteisön näkemyksiin nojautuen. Sen sijaan nimimerkki "Signal" kannattanee Yhdysvaltain kristillisen oikeiston ja republikaanisen puolueen teekutsuliikkeen väitteitä, ettei ihmisperäinen ilmastonmuutos ole lainkaan käynnissä ja että maapallon kohtalo on jonkin yliluonnollisen voiman kädessä. Näin kunnon kristitty voi vain kuluttaa ja luottaa öljyyn energianlähteenä