Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Virgo92

/ #18139 Sin brazos ,sin piernas....

30.07.2013 17:28

Sattumalta löysin netistä aika ihmeellisen tapauksen.Australian Melbournessa syntynyt(nuori) saarnamies Nick Vujicic syntyi ilman käsiä ja jalkoja,mutta vaikuttaa silti kuin optimismin perikuvalta. Hän on supersympaattinen henkilö, mutta panee kyllä mietityttämään:tätäkö se Jumala sitten hänen kohdallaan halusi ,ja että diktaattorit saavat pitää hyvän terveytensä ja kuninkaallisten lapset syntyä jo etukäteen juhlittuina maailmaan.... Jumala ei vaikuta kovin oikeudenmukaiselta , eikä etukäteen viisaalta.Kaikkea emme ehkä koskaan voi, emmekä ehkä koskaan saa tietoomme, mutta mitä uskoon tulee vaikuttaa jälleensyntymä kaikkein uskottavimmalta mahdollisuudelta ruumiimme fyysisen kuoleman jälkeen.Tietoisuus siitä voi antaa ihmiselle rakkautta sulautua maailmaan ja ymmärtää kanssihmisiään. (ps, minä löysin tuon videon Nickistä sattumalta espanjaksi, mutta toki englannin kielinenkin versio on. Voitte siis kokeilla joko tämän kommenttini otsikolla tai nimellä)