KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vanha jäsen.
Vieras

/ #1957 Re:

16.04.2011 12:22

#1955: Ari Sandberg -

"Ilmeisesti ei ole halua edes ymmärtää kokonaisuutta. Nyt täällä pyöritään saman teeman ympärillä ja keskustelu menee väärään suuntaan siten, että katsotaan vain yhtä näkökantaa, lopetan tällä sivustolla kirjoittamisen. Aikani ei riitä yhden ja saman asian vatvomiseen."

Hyvä Sandberg. Olisin kiitollinen kuitenkin, jos täsmentäisit, mikä tämä yksi näkökulma on? Mikä on se yksi ja sama asia? Käsittääkseni tässä on esitetty useita asioita, ongelmia ja parannusehdotuksia.

MIkä sinua tässä näin harmittaa? Olisi hyvä, jos toisit itse esille tämän kokonaisuuden. Sinulle se ilmeisesti on täysin selkeä?

Lisäksi tässä kohtaa pyytäisin nyt pikkaisen nöyryyttä. Se ei maksa mitään.  Hommatkaa vaikka hallitukseen OIKEA tiedottaja, joka käy näitä keskusteluja. Ei sinne norsunluutorniin kannata piiloutua. Reippaasti vain keskustelemaan avoimessa piirissä. Ei näissä asioissa ole mitään piiloteltavaa, jos olette varmoja siitä, että päätökset ovat 100% oikein. EIKÖ NIISTÄ KANNATTAISI OLLA SILLOIN YLPEÄ? KKY:n hallitus tekee erehtymättömiä päätöksiä, jotka koituvat VAIN kissojen parhaaksi. EIkö niin.. :-)

Jos taas asia ei näin ole, niin sitten vain suut suppuun ja pulinat pois meno on parempi teille? Vältellen haastavia tilanteita, missä joutusi perustelemaan ja argumentoimaan.

Nyt kannattaisi käyttää tämän adressin tuoma julkisuus hyväksi ja osoittaa kaikille, miten hallituksen linja on parempi kuin ehdotettu. Se on julkisuuskuvan hallintaa. Asiasta on kirjoitettu ihan hyviä oppaita. Kannattaa huomata, että eniten ihmisiä on risonut se, että YKSIKÄÄN virallinen vastaus ei ole vastannut esitettyihin kysymyksiin. Ainoastaan on esitetty uskomatonta kiemurtelua ja kysymysten välttelyä. Menkää vihdoin hallituksessa asiaan. Sen ytimeen!

Ihan näin ystävällisesti