KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Ari Sandberg
Vieras

/ #1949

15.04.2011 23:05

Hallitus teki linjaukset toimintaansa varainkeruuseen, ensikoteihin ja yhteistyöhön viranomaisten kanssa. Ensikodit tulevat olemaan tärkeässä asemassa. Näistä asioista tulemme tiedottamaan aikanaan jäsenistöä mm Katti-Matissa.Tämä foorumi ei ole niiden asioiden tiedottamispaikka. Joistakin asioista kyllä voimme keskustella, mutta virallinen tiedotuskanava on Katti-Matti. Toimintaa tullaan tehostamaan toimintakaudella kunhan ensin saadaan kohut hoidettua asianmukaiseen järjestykseen. Mitä tulee kissojen talteenottoon ja hoitoon olen kyllä tietoinen miten asiassa toimitaan.
Ns. opposition toimintasuunnitelmassa on hyviä kohtia, joita tulemme tarkastelemaan mitkä voidaan ottaa käyttöön.
Tällä sivustolla puhutaan kissoista joita KKY ei hoida. KKY toimii juuri sääntöjensä mukaisesti. Sääntöjen mukaan sen tarkoitus on huolehtia kodittomista kissoista. Ei kuitenkaan puolivillien, sisäsiittoisten kisson. Nämä tuovat tauteja ensikoteihin josta on kokemuksia. Toki näille kissoillekin on tehtävä jotain ja auttaa niitä, tottakai. Näihin on olemassa lait ja asetukset, joita KKY:n on noudatettava. KKY on huolissaan kaikista kissoista ja tekee voitavansa, mutta lakien ja viranomaisten kanssa.