KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna K
Vieras

/ #1947 Re: Hallitus

15.04.2011 21:51

#1946: Ari Sandberg - Hallitus

Joo eihän yhdistyksessä yhdistyksenä vikaa olekaan, eikä siinä kuinka taloutta ja hallintoa on hoidettu. Onhan se tilintarkastajakin aina sitä puolta kehunut. Tai no hallintokin viime ajat ollu välillä vähän siinä ja siinä kun on ensin aina tehty ja sitten vasta mietitty (esim. varoitukset, erottamiset, laittomat hallituksen kokoukset jne)

Siitähän nämä ongelmat eivät johdukaan. Niinkuin tiedät. Ja se puoli missä ne asiat mättää niin ne todella mättää ja se puoli on kissat. Eli yhdistyksen perustarkoitus.

Toivottavasti kysyit kokouksessa oikeista asioista etkä pelkästään yhdistyksen "teknisestä" toimimisesta. Jos et muista niitä mun teesejä niin tässä kertaus (ja tärkein on tuo talteenotettujen kissojen määrä):

Ensikotien määrä romahtaa

Talteenotettujen kissojen määrä romahtaa

Leikkauskampanjoihin ei tulla käyttämään puoliakaan budjetoidusta summasta

Yhteistyötä löytölöiden ja muiden viraomaistahojen kanssa ei kehitetä (ylläpidetään toki niitä muutamia yhteyksiä mitä on)

Yhtään uutta varainkeruuprojektia ei tulla toteuttamaan

Muista jatkossakin kysyä oikeita asioita ja äläkä tyydy vaan vastaukseen että kaikki on ok ja ennallaan.

Yleensä eläinsuojeluyhdistykset toimivat kädestä suuhun eli raha pistetään kiertämään eläinten hyväksi, KKY:llä sitä kerätään, kerätään ja kerätään... Enkä epäile mitään laittomuuksia tapahtuneen vaan kyse on jostain muusta, esim. muutosten tai rahojen väärin käytöstä pelosta.

Sä olet nyt ilmeisesti hukannu punaisen langan siitä mitä asiaa oppositio ajaa (tokihan jotkut adressissa epäilevät taloudellisia väärinkäytöksiä mutta oppositio ei.) jos olet sitä mieltä että asiat ovat kunnossa. Todennäköistä on että et ymmärrä meidän agendaa koska et tee käytännön pelastustyötä ja kohtaa vaikeuksia kentällä. Mutta koita kuitenkin vielä tutustua näihin meidän esiintuomiin asioihin ja ongelmakohtiin. Ja kysy tarvittaessa lisätietoa. Sitä kuitenkin riittää niillä, jotka rämpivät kissojen perässä ulkona.