KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna Kaski
Vieras

/ #1920 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi keskustelupalsta!

12.04.2011 19:16

#1918: - Re: Re: Re: Re: Re: Uusi keskustelupalsta!

kuules nyt: miten sä kuvittelet porukan voivan alkaa hakemaan näitä kissoja ilman että on varoja niinkuin KKY:llä. Väännäppä tästä yhtälöstä mulle jotain: 10 kissaa, jokaisen leikkaus, rokotus, madotus. Sanotaan vaikka 90 euroa per kissa, tarvitaan 900 euroa. ja sitä seuraaviin 10:en kissaan sama raha! ymmärrätkö ollenkaan mitä tänne kirjoittelet?? Sieltä maatalopaikasta voi tulla jo yhdellä kerralla tämä määrä kissoja.

Ja suotta jauhat tuota viranomaissontaa. Jos se todella on laitonta viedä loukku maalaistalon väelle ja hakea se pois kun kissat ovat sinne menneet heidän vahtivan silmänsä alla niin aina voidaan metsästyslupa hankkia (yhdellä meistä se jo on). Ja tottahan toki niitäkin maalaistaloja on (toivottavasti suurin osa) jotka huolehtivat itse kissansa, mutta kun myös niitä on jotka eivät piitttaa/kykene huolehtimaan.

Me ei pidetä sitä kaikkein tärkeimpänä sektorina. Meille ne kaikki sektorit ovat yhtä tärkeitä: apua tarvitsevat kotikissat ja puolivillit. Entäpä teille?? Teistä se yksi sektori saa jäädä ihan hoitamatta nyt kun uudet tuulet puhaltavat..... En ymmärtäisi tätä asiaa sillainkaan päin että KKY keskittyisi vain puolivilleihin jättäen sosiaalitapaukset ja muut hoitamatta. Tai no.. ymmärtäisin ehkä hieman paremmin tällaista tilannetta, kotikissoille kun on monta muutakin auttajatahoa.

Ja voit olla varma että toimettomana ei täällä istuta. Autamme niitä kissoja joihin meillä on varaa ja mahdollisuus auttaa. Ei se eläinrakkaus täällä todellakaan lopu KKY:n "uusiin tuuliin".

Kunhan vaan loppukesästä muistat nämä kaikki kirjoitukset kun KKY:ltä kysellään apua kasvavaan pentuongelmaan eri puolilla Pirkanmaata.

Tuli tässä mieleeni:Montakohan leikkauskampanjaa KKY on toteuttanut nyt tämän vuoden puolella? Nythän kissat alkaa olemaan tiineinä ja leikkauskampanjat voi alkaa vasta kun tulevat pennut ovat vieroitusiässä. Jos yksi kampanja on noin 5000 euroa niin aikas monta on vielä syksyllä leikkauskampanjoita tulossa. Budjetin mukaan yli 10 kampanjaa. Niitä odotellessa..