KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna Kaski
Vieras

/ #1912 Re: 1910 "jätetään nuo kapiset" vain sanonta ei siis totta

12.04.2011 11:55

#1911: Nälkäiset villikissat huutaa auttajaa edelleen ! - 1910 "jätetään nuo kapiset" vain sanonta ei siis totta

joo siis se oli sarkasmia... ja ne henkilöt kelle se oli osoitettu tietävät kyllä mistä on kysymys ja myös sen että kuka tätä sanaa on ensikotimeileissäkin käyttänyt.

Vielä päivitystä: Rouva K:llä en tarkoittanut Kanervoa, mutta en laita koko nimeä kerta haluaa nimettömänä kirjoittaa

MItä useammin tuon yllä olevan kirjoituksen luen sitä kiukkuisemmaksi olo tulee! no ehkä ei kannattaisi kiusata itteensä näin...

Kyseinen henkilö kirjoittaa: kapuloiden rattaisiin heittäminen ei auttane ketään. Mitä KKY:n hallitus on viime syksystä asti sitten tehnyt muuta kuin heitellyt kapuloita rattaisiin kissojen auttamisen suhteen?? On lakkautettu tärkeitä toimintoja, häädetty sijoittajat toimestaan, estetty puolivillien talteenotto täysin jne. Voi hyvää päivää, kyllä ei tekopyhyydellä ole mitään rajaa.

Toinen lainaus:

Periaatteeni on, myös kissoja auttaessani, tehdä oleellinen, varsinainen työ, tekijän nimestä viis. Tärkeintä on tehdä ja toimia, ja auttaa.

Niinpä. ja näemmä. Painottaisin sanoja tehdä oleellinen.